воскресенье, 10 сентября 2017 г.

Блог хоп "ВПІЗНАЙ ФЕЮ".

Привіт друзі. 
Любите бавитися? Сьогодні маємо для вас цікаву гру. Наші дизайнери підготували свої роботи та написали декілька слів про себе. Вашим завданням ж буде здогадатися хто є хто. Яка Фея- росинка сховалася за якою роботою і описом. 
Від себе додамо вам декілька підказок та скажемо, що дизайнери активно мінялися матеріалами, відштамповками та висічками, аби вичислити їх можна було лише за стилем. Запрошуємо переглянути роботи дизайнерів та подивися який ж приз очікує на переможця.





Росинка №1 
Привіт мене звати Росинка№1  я дуже сильно люблю свою сім'ю і творити. З тваринок мені до душі котики, тому вони майже завжди були улюбленцями нашої сім'ї. Ще я полюбляю малювати, але до малювання я йшла довгим шляхом. Були часи у які я працювала бухгалтером. Люблю читати. Улюблений жанр - фентезі і фантастика. Остання прочитана книга "Темна матерія" Крауча. З матеріалів для творчості найбільше люблю фарби.

Росинка №2
Привіт! Давайте пограємо? Я в скрапі вже третій рік, люблю різноманітні стилі. Обожнюю блокноти, саме з них почалась моя любов до скрапу. В мене зараз штук десять (не шуткую) початих блокнотів на кожну якусь справу).
Я жвава та розумна людина, але іноді занадто емоціальна, що зводить на нівець увесь мій розум))) Обожнюю собак, терпіти не можу птахів)

Росинка №3       Я люблю  свою родину, люблю шоколад, люблю фантастику ( особливо наукову, хоча читаю і фентезі, і фантасмагорію), моя улюблена страва: лазанья, а також пельмені, запечена риба, капрезе ( я взагалі люблю поїсти ).
                В скрапі я вже три роки, улюблений стиль - експериментальний.   
                                                                          

Росинка№4
Привітики,мої хороші!Яка в нас цікава та захоплююча гра.Розповім трішки про себе.В мене невеличка,але сама любляча сім"я.Це сенс мого життя,це мої бусінки без яких я не уявляю себе і,мабуть,якщо б не вони,я і не дізналася,що таке скрап.Займаюся я скрапбукінгом відносно недавно,2,5 роки,мені є ще чого навчитися в цьому напрямку,є куди розвиватися.Я вважала,що в мене нема улюбленого стилю,бо кожен із них,  неймовірно крутий,і зупинитися на котрому з них я не могла.Але я помилялась.Дуже люблю шеббі,квіточки,мережево,топпінг...а ще я обожнюю фарбу.Вона мене заворожує та манить в свій світ неймовірних емоцій та почуттів.

Росинка № 5
Вітаю! 
Я вже і не пам'ятаю, коли це почалося. Ще у школі я щось майструвала, вигадувала. Але то було як у всіх: уроки праці, гуртки. Потім було навчання в інституті - 5 найкращих років в оточенні творчих, талановитих та неординарних людей. Після цього прокинулася і моя творчість. Скрап, декупаж, тільди, новорічні композиції, обереги. Я все люблю! А ще не мислю себе без чтива. Обожнюю друзів та ціную щире дружнє спілкування.

Росинка №6
Привіт!
Отже, про себе: моя сім'я - це для мене все, а також творчість) Ще з дитинства я люблю малювати, а декілька років тому мене захопив і декупаж, і скрапбукінг, інколи ще шию іграшки та ляльки. Захоплень багато) Ще я люблю читати, найбільше казки, а також фантастику, люблю переглядати фільми, з серіалів обожнюю детективи. Люблю щоб в мене вдома завжди була шоколадка і кава. Ну, і відкрию таємницю, що по спеціальності я інженер-землевпорядник. Ось так)


Росинка №7
Вітаю у нашій цікавій грі! Що ж... я, як усі люблю свою сім'ю, люблю своє місто, що неймовірно мене надихає... Книжечки: перевагу надаю фантастиці, але люблю і пригодницьку. особливо підліткову та дитячу літературу. Обожнюю спостерігати за природою. ще одне моє хобі - малювання. Декупажем захопилась зовсім недавно) Я у скрапі два роки. Не маю улюбленого стилю, але особливе ставлення у мене до міксед медіа та еко)


Росинка № 8
Привіт, привіт наші азартні друзі!:-) Трошки напишу про себе.
Не буду оригінальною, я також обожнюю читати - фантастику, детективи та класику, мої улюблені автори Агата Крісті, Борис Акунін (та всі його альтер-его), Джоан Роулінг, Михайло Афанасійович Булгаков. Жодного дня не можу прожити без солоденького. Щасливою можу бути тільки, коли навколо природа та тиша. Люблю всіх без виключення тварин. І дуже хочу бути кішкою, щоб спати по двадцять годин на добу, але в мене є СКРАП.....


Вже маєте певні міркування хто за якою роботою?
Правила участі прості, навіть дуже. Ви досліджуєте блоги наших дизайнерів, активно мізкуєте хто є хто та пишете свої припущення коментарем з обґрунтуванням чому так.
Між всіма учасниками буде розіграний кіт набір :

„Floral Poem“

 Також наші дизайнери розіграють свої роботи між тими, хто правильно їх назве.
Бажаємо вам успіху та чекаємо на ваші варіанти хто є хто до 25 вересня включно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий